L’alumnat de l’assignatura de Música ens proposa diverses llistes de reproducció per fer més suportable el confinament

Des del tancament del nostre centre, el 13 de març de 2020, que el timbre musical que ens avisava de l’inici i el final de les classes no pot sonar. Tot i així, la professora Teresa M. Coca, amb la col·laboració de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’assignatura de música, ens continua proposant diverses llistes de reproducció similars a les que haguessin sonat al timbre si l’institut hagués continuat obert.

Una de les tasques que ha realitzat aquest alumnat durant el confinament és, precisament, elaborar diferents playlists proposant-nos les seves cançons preferides per tal de fer més suportable la situació i millorar el nostre estat d’ànim durant aquests llargs dies que hem passat a casa.

Per elaborar les seves llistes de reproducció, al marge de les seves preferències musicals, els alumnes han tingut en consideració en les emocions que transmeten, i que són alegres, activadores, melangioses… Una barreja dels molts sentiments que s’han viscut al llarg d’aquests dies.

Si voleu, podeu descobrir totes aquestes propostes musicals visitant aquest enllaç. Seguir que hi trobeu alguna cançó desconeguda que us pot agradar!