L’alumnat de la Flint Hill School de Washington visita les Garrigues en el marc de l’interacanvi amb l’Institut Josep Vallverdú

Entre els dies 8 i 18 de març de 2024, l’Institut Josep Vallverdú va acollir l’alumnat de l’escola nord-americana de Flint Hill en el marc de l’intercanvi que es va iniciar el setembre de 2023 amb la visita dels nostres almunes a Washington.

Aquest intercanvi es va iniciar fa tot just una dècada durant la qual nombrosos alumnes garriguencs han visitat els Estats Units, mentre que els estudiants nord-americans han conegut Catalunya.

Durant aquest curs acadèmic, la visita dels alumnes de la Flint Hill School s’ha allargat durant 10 dies. En total, 16 alumnes i 2 professors dels Estats Units han estat acollits per alumnat i famílies de 2n de Batxillerat del nostre centre.

Durant la seva estada s’han realitzat mútliples activitats com ara la visita als llocs més emblemàtics de la comarca, aiaxí com també sortides culturals a Lleida, Montserrat, Tarragona i Barcelona.

Tot plegat, una experiència inoblidable que podeu reviure visitant aqueta completa galeria fotogràfica.