L’alumnat de Funcionament de l’Empresa i dels cicles formatius elèctrics de l’Institut Josep Vallverdú visita el centre alimentari de la Closa

L’alumnat de l’assignatura de Funcionament de l’empresa de batxillerat, així com també el que cursa els cicles formatius de grau mitjà i de grau superior d’Electricitat  de l’Institut Josep Vallverdú va visitar el centre alimentari La Closa de la Corporació Alimentària de Guissona.

Durant aquesta sortida els i les alumnes han pogut veure de primera mà les diferents fases de procés productiu i logístic, així com també els quadres d’instal·lacions elèctriques interiors.

Tot plegat una visita molt interessant i profitosa que ha acostat l’alumnat a la realitat del món de l’empresa.