L’alumnat de francès de l’institut rep els Diplomes d’Estudis en Llengua Francesa (DELF) que acrediten el seu coneixement d’aquest idioma

El passat dimecres 15 de gener de 2020, l’Institut Josep Vallverdú va acollir l’acte de lliurament dels Diplomes d’Estudis en Llengua Francesa (DELF) als alumnes que cursen francès al nostre centre i que havien superat els exàmens que  permeten obtenir-los.

En un acte al departament de francès de la casa, conduït per la professora Núria Sabaté, els i les estudiants van rebre, de mans de la docent, el diploma oficial que acredita que han superat les proves de llengua francesa en els nivells A2 i B1.

Aquests diplomes, expedits pel Ministeri d’Educació francès, certifiquen els seus coneixements de la llengua de Molière i tenen validesa arreu del món. No cal dir que des de l’institut felicitem als nostres francòfons alumnes per aquesta fita. Félicitations les gars!