L’alumnat de francès de l’Institut Josep Vallverdú s’examina del Diploma d’Estudis en Llengua Francesa (DELF)

D’acord amb una de les iniciatives de l’Institut Josep Vallverdú, que és la de preparar al seu alumnat per a l’obtenció de certificats que acreditin els seus coneixements en llengües estrangeres, els i les estudiants que cursen francès al nostre centre es van presentar a diverses proves del Diploma d’Estudis en Llengua Francesa (DELF).

Gairebé tot l’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria de francès a l’institut es va presentar a les proves del DELF en el nivell A2 el darrer 28 d’abril de 2022. El mateix havien fet el dia abans diversos alumnes de 1r de batxillerat, però, en aquest cas, per tal d’obtenir el certificat B1.

Com a  novetat, aquest curs, l’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú que s’ha presentat a les proves del DELF no s’ha hagut de desplaçar fins a Lleida per tal de realitzar les proves d’expressió oral. El dimarts 10 de maig de 2022, dues examinadores del DELF van venir al nostre centre per tal de realitzar aquestes proves.

Un cop acabts els exàmens del DELF només queda esperar els resultats, que es publicaran a finals del mes de juny. Esperm que tot l’alumat, tant de 4t d’ESO com de 1r de Batxillerat, que s’hi ha presentat obtingui el millor resultat possible!