L’alumnat de Física i Química de l’institut visita l’observatori astronòmic de Pujalt, a la comarca de l’Anoia

El dimecres 12 de desembre de 2018, un grup de 76 alumnes de 2n i 4t d’ESO de Física i Química de l’Institut Josep Vallverdú va visitar l’observatori astronòmic de Pujalt, a la comarca de l’Anoia, en una activitat organitzada pel departament de Ciències Naturals del centre.

Durant la sortida, els i les alumnes van poder prendre mesures amb els diferents aparells de l’estació meteorològica, així com realitzar diferents experiments per començar a conéixer alguns dels conceptes que tractaran posteriorment a l’aula.

L’activitat va resultar molt profitosa tal i com podeu comprovar a la galeria d’imatges que acompanya aquesta notícia.