L’alumnat de Física de l’institut participa a l’activitat “Experiments de Física”, organitzada per la Universitat de Barcelona

El dimecres 1 de febrer de 2023, l’alumnat de Física de 2n de Batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va visitar les instal·lacions de la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona per a dur a terme l’activitat “Experiments de Física”.

Durant aquesta activitat, que va durar tot el matí, els alumnes van realitzar, guiats per personal docent de la universitat, experiments i observacions corresponents als àmbits dels nous materials, fotònica, astrofísica i tecnologia electrònica.

Per tal de veure com es va desenvolupar, no dubteu a visitar la següent galeria d’imatges que també inclou un vídeo d’un dels experiments.