L’alumnat de 4t tanca la seva etapa a l’ESO amb una emotiva festa de comiat

El divendres 2 de juny de 2023, una setmana després de la festa que havia acomiadat a l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius, el pavelló de l’Oli de les Borges Blanques es va tornar a omplir, en aquesta ocasió per celebrar la festa de comiat de l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú.

En un acte novament organitzat per l’Associació de Famílies d’Alumnes i la coordinació pedagògica del centre, que també va ser retransmès per LesBorges TV, l’estudiantat del darrer curs de l’Ensenyament Secundari Obligatori va tancar simbòlicament una etapa dels seus estudis.

L’acte va comptar amb les preceptives intervencions de les autoritats, de l’alumnat i amb les habituals intervencions musicals d’alumnes de l’Escola de Música de les Borges Blanques.

Un dels moments més emotius va arribar amb la projecció del següent vídeo, recordant els quatre anys de l’alumnat a l’Institut Josep Vallverdú.

Si voleu reviure els millors moments d’aquesta festa, ho podeu fer visitant la següent galeria fotogràfica.