L’alumnat de 4t d’ESO tanca l’etapa amb un viatge de final de curs que el duu a descobrir tots els racons de Lisboa

Entre el diumenge 16 i el dijous 20 de juny de 2019, un grup de 56 alumnes de 4t d’ESO, acompanyat de les professores Maite Granell i Imma Purroy, i dels professors Vicent Rambla i Ramon Usall, va tancar la seva etapa a l’ESO amb un viatge de final de curs que va dur-lo fins a Lisboa.

Allà, l’alumnat va poder descobrir tots els racons d’interès històric i cultural de la capital portuguesa. Des del barri de Belem, on van poder veure l’herència històrica del Portugual del segle XVI dels descobridors amb la Torre de Belem o el monestir dels Jerónimos, així com també l’imponent monument als Descobridors, sense oblidar degustar els famosos pastissos de nata de la principal pastisseria del barri. La ruta els va dur a la Sé, la catedral lisboeta, a la Feira da Ladra, al barri de l’Alfama, al castell de Sao Jorge, al museu de la resistència, que recorda els anys foscos de la dictadura portuguesa, entre molts altres llocs d’interès que els van permetre descobrir una mica més una Lisboa per a molts força desconeguda.

La vessant cultural de la sortida es va combinar amb activitats més lúdiques com ara la visita a l’estadi da Luz, la casa del Benfica, l’assistència a la representació musical “Severa” al Teatro Politeama, sobre l’origen del popular fado, una ruta per la nit lisboeta i el seu Bairro Alto, o un dinar de germanor per poder degustar, a la Cantina das Freiras, algunes de les mil maneres que els portuguesos tenen de cuinar el bacallà.

Tot plegat, una immillorable manera d’acomiadar el curs i l’etapa que podeu reviure en aquesta completíssima galeria d’imatges que us permetrà recórrer virtualment les desenes de visites que els i les alumnes de 4t fan fer durant aquesta sortida de final de curs.