L’alumnat de 4t d’ESO de l’institut realitza una sortida cultural i esportiva a Barcelona

El divendres 14 d’abril de 2023, l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat pels professors Maite Granell, Iela del Olmo i Ramon Usall, així com també de l’alumnat del màster de formació del professorat, Sergi Capdevila, va realitzar una sortida cultural i esportiva a Barcelona.

Durant el matí, el grup va realitzar una ruta per la Barcelona de la Guerra de Successió, visitant el Centre Cultural el Born, el Fossar de les Moreres, el Pla de Palau així com també la basílica de Santa Maria del Mar i el Museu Etnogràfic i de Cultures del Món situat al carrer Montcada.

Després d’aquest primera part de la visita, de caràcter històric i cultural, l’alumnat va dinar al centre de Barcelona per desplaçar-se posteriorment cap al recinte del Camp Nou, on va visitar el Museu del Barça i les instal·lacions de l’estadi blaugrana per assistir posteriorment al decisiu partit de l’Eurolliga que va enfrontar el Barça amb el València Bàsquet al Palau Blaugrana.

Si voleu reviure aquesta sortida tan completa, no dubteu en visitar la següent galeria fotogràfica.