L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú realitza una sortida cultural i esportiva a Barcelona

El divendres 18 de març de 2022, l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va realitzar una sortida cultural i esportiva a la ciutat de Barcelona.

Un grup de 64 alumnes de quart, acompanyats pels professors Josep Agustí, Manel Chavarri i Ramon Usall, van visitar la Ciutat Comtal per tal de realitzar-hi diferents activitats de caire cultural i esportiu.

La ruta va iniciar-se al Palau de Gel del FC Barcelona on l’alumnat va poder gaudir d’una sessió de patinatge sobre gel que va fer les delícies dels més agosarats sobre els patins. Posteriorment, el grup es va desplaçar al centre de Barcelona on va realitzar una ruta guiada pels espais de memòria de la Guerra de Successió: el Fossar de les Moreres, el Centre Cultural d’El Born, el Pla de Palau, l’escultura en memòria del general Moragues.

Després d’aquesta ruta, el grup va realitzar un dinar de germanor en un buffet lliure del Maremàgnum per desplaçar-se posteriorment fins a les instal·lacions del FC Barcelona per participar a les activitats esportives i lúdiques en el marc del 8 de març i gaudir, posteriorment, per cloure la vetllada, del partit d’Eurolliga de bàsquet que va enfrontar el Barça amb l’Estrella Roja de Belgrad.

Si voleu reviure els principals moments d’aquesta jornada, no dubteu en visitar la següent galeria d’imatges.