L’alumnat de 4t d’ESO clou el curs amb una sortida cultural a Lisboa

Entre els dies 12 i 16 de juny de 2023, l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va cloure el curs acadèmic 2022-23 amb una sortida cultural a Lisboa, la capital de Portugal, en companyia de les professores Maite Granell, Imma Purroy i Núria Ruiz, així com també del professor Ramon Usall.

El grup, format per 71 alumnes, va començar el viatge descobrint les magnífiques platges atlàntiques de la Costa da Caparica, unes de les més estimades pels habitants de Lisboa. Després d’una nit allotjant-se en aquesta Costa, va arribar l’hora que el grup descobrís els encants de Lisboa i passés a dormir al centre de la capital portuguesa.

Durant l’estada a la ciutat, l’alumnat va poder conèixer els principals atractius turístics de la ciutat com ara la Catedral de la Sé, el Castelo de Sao Jorge, el barri de l’Alfama, la Torre de Bélem, el Mosteiro dos Jeronimos, el Padrao dos Descobrimentos o el recinte que va acollir l’Exposició Universal de 1998, però també va gaudir amb l’ambient nocturn del Bairro Alto, amb les delícies gastronòmiques portugueses (amb els Pasteis de Nata o les seves mil maneres de preparar el bacallà com a principals exponents), amb l’estadi da Luz i el museu del Benfica (el principal club de la ciutat) o amb l’immens centre comercial Vasco da Gama.

Una sortida d’allò més completa que va servir per posar fi, de la millor manera possible, a l’etapa educativa de l’ESO.

Si voleu reviure aquesta sortida a Lisboa, no dubteu en visitar la següent galeria fotogràfica.