L’alumnat de 4t de l’institut tanca la seva etapa a l’ESO amb una sortida cultural i lúdica a Lisboa

Entre els dies 17 i 21 de juny de 2022, l’alumnat de 4t de l’Institut Josep Vallverdú va tancar la seva etapa a l’ESO amb una sortida de final de curs a Lisboa en que va estar acompanyat pels professors Josep Agustí, Maite Granell, Ester Piñol i Ramon Usall.

Durant aquest viatge, els i les estudiants van descobrir els principals indrets d’interès cultural de la capital portuguesa com ara catedral de la Sé, el castell de Sao Jorge, el museu de l’Aljube, dedicat a la resistència contra la dictadura, la Torre de Belem, el monestir dels Jeronimos, l’elevador de Santa Justa o el parc de les Nacions, recinte que va acollir l’Exposició Universal de 1998, per citar-ne només alguns exemples.

Al marge del vessant cultural de la sortida, aquesta va tenir també episodis de caràcter més lúdic com ara la visita a la platja de Caxias per descobrir les aigües de l’Atlàntic, a l’estadi da Luz, seu de l’SL Benfica, el principal club esportiu portuguès, o als ambientats carrers del Bairro Alto.

Per tal de reviure aquesta sortida de final de curs a Lisboa, no dubteu a visitar la següent galeria fotogràfica.