L’alumnat de 3r d’ESO viatja a Londres per descobrir la capital britànica

Entre el 9 i el 13 de maig de 2022, un grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va realitzar un viatge a Londres, capital d’Anglaterra i del Regne Unit, per tal de descobrir els molts encants d’aquesta ciutat i practicar una mica la llengua anglesa.

Acompanyat per les professores Teresa Capdevila, Noemí Jumbert, Maite Granell i Gemma Farré, el grup va recórrer els principals indrets d’interès cultural de la ciutat al temps que va poder posar en pràctica alguns dels coneixements d’anglès oral adquirits al llarg del curs a l’aula.

Per tal descobrir quins espais es van recórrer durant aquest viatge, us recomanem visitar la següent galeria fotogràfica que us permetrà reviure el pas d’aquest alumnat de 3r per la capital britànica.