L’alumnat de 3r d’ESO de l’optativa d’anglès oral descobreix Londres en un viatge cultural i lingüístic

Entre els dies 21 i 27 de març de 2023, l’alumnat de 3r d’ESO que cursa la matèria optativa Oral English Practice va realitzar un viatge a Londres acompanyat de les professores Teresa Capdevila, Maite Granell i Noemí Jumbert.

Durant aquesta sortida, el grup va visitar els llocs més emblematics de la capital britànica com el Big Ben, les cases del Parlament, l’Abadia de Westminster, la plaça Trafalgar, la catedral de Sant Paul, el museu d’història Natural i el de la Ciència, el museu del Transport, Covent Garden, el palau de Buckingham i els parcs de Saint James, Green Park i Hyde Park.

També es va visitar el British Museum, la Tate Gallery, el museu imperial de la Guerra i el mític estadi de Wembley, sense oblidar de fer una passejada pels emblematics mercats londinecs de Camden i Notting Hill i acabar el viatge al carrer comercial per excel·lència ,Oxford Street, i els barris del Soho, Chinatown, Piccadilly Circus i Leicester Square on es concentra l’ambient festiu londinenc.

Un viatge carregat d’emocions tal i com es pot veure en la següent galeria fotogràfica.