L’alumnat de 2n de cicles formatius de l’institut participa en un “speed dating” amb empreses i administracions del territori

El dimarts 4 de maig de 2021 es va realitzar un “speed dating” entre l’alumnat de 2n de cicles formatius de grau mitjà (CFGM) i organitzacions empresarials i governamentals del territori.

A la sessió d'”speed dating” celebrada a l’Institut Josep Vallverdú hi van assistir un total de 10 representants d’organitzacions del territori i 10 alumnes de 2n dels CFGM de Gestió Administrativa, Olis d’oliva i vins i Instal·lacions elèctriques i automàtiques.Aquesta era la darrera sessió d’un projecte organitzat per l’Oficina Jove de les Garrigues, a través de la referent d’ocupació juvenil.

Durant aquestes 10 sessions, s’han treballat les competències laborals, el coneixement sobre el mercat de treball, l’autoconeixement, la comunicació, l’elevator pitch, el currículum, el networking, els canals de recerca de feina, les proves de selecció, l’entrevista de feina i l’”speed dating”.

L’objectiu principal d’aquesta sessió era que els i les joves que estan a punt de finalitzar els seus estudis postobligatoris, i que aviat estaran preparats per desenvolupar laboralment les competències tècniques que han adquirit, coneguin el teixit empresarial i organitzatiu de la comarca i alhora puguin practicar les entrevistes de feina, treballant de forma transversal l’arrelament al territori. Gràcies a aquesta iniciativa les organitzacions del territori tenen l’oportunitat de conèixer el talent jove que hi ha a la comarca.

Si voleu veure com va anar la sessió, no dubteu a visitar la següent galeria d’imatges.