L’alumnat de 2n de batxillerat visita el Camp Nou per assistir al partit entre el Barça i el Vila-real

El dimarts 24 de setembre de 2019, un grup format per 49 alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat de la professora Iela del Olmo i dels professors Vicent Rambla i Ramon Usall, va realitzar una sortida lúdica a Barcelona per assisitir al partit de lliga que va enfrontar el Barça i el Vila-real al Camp Nou.

La sortida, que va ser possible gràcies a la col·laboració amb la Penya Blaugrana Som un Sentiment de Lleida, es va iniciar un cop acabades les classes del dia i va comptar amb un dinar de germanor al buffet lliure BonÀrea de Jorba. Posteriorment, el grup es va desplaçar fins al Camp Nou on va poder gaudir del partit que va acabar amb el resultat de 2-1 favorable als locals.

Com a anècdota, podem ressaltar que els alumnes van voler dedicar una pancarta a la nova promesa culer, Ansu Fati, on li proposaven canviar-li els apunts de classe per la samarreta.