L’alumnat de 2n de batxillerat realitza una sortida a Barcelona per visitar el MNAC i el Saló de l’Ensenyament

El dijous 17 de març de 2022, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat de la psicopedagoga del centre, Imma Purroy, de la de l’AMPA, Cristina de la Vega, i dels professors Gemma Farré i Ramon Usall, va realitzar una sortida a Barcelona.

Aquesta sortida tenia una doble finalitat. D’una banda, una vessant artística i cultural, amb la visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya, a les Quatre Columnes de Puig i Cadafalch, al Pavelló Alemany de Mies Van der Rohe, i al parc Joan Miró, per tal de contemplar la mironiana obra “Dona i ocell”. De l’altra, una vessant d’orientació, amb l’assistència al Saló de l’Ensenyament, al reciente de Fira de Barcelona.

Així, doncs, al llarg de la jornada, l’alumnat va poder gaudir d’algunes de les principals joies artístiques ubicades prop del recinte de Montjuïc que va acollir l’Exposició Universal de Barcelona de 1929 al temps que descobria l’extensa oferta educativa presentada al Saló de l’Ensenyament.

Si voleu veure alguns dels principals espais que els i les estudiants van poder visitar, no dubteu a consultar la següent galeria fotogràfica.