L’alumnat de 2n de batxillerat descobreix la Universitat de Lleida en el marc de la Jornada de Campus Oberts

El divendres 7 de febrer de 2020, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat per les professores Iela del Olmo i Imma Purroy i per la psicopedagòga del ‘AMPA, Alba Minguella, va participar a la Jornada de Campus Oberts de la Universitat de Lleida.

En el marc d’aquesta diada, que vol permetre a l’alumnat que cursa el darrer curs de batxillerat descobrir les diferents facultats de la Universitat de Lleida, el centre d’ensenyament superior de referència de les comarques de Ponent va obrir les seves portes a l’alumnat de batxillerat per tal de descobrir-li els diferents estudis que ofereix la universitat ponentina.

Distribuïts en les diferents facultats en funció dels seus interessos acadèmcis, els nostres alumnes van poder descobrir la que, en alguns casos, serà la seva propera llar acadèmica en els anys a venir. Esperm que el futur els depari tots els èxits eduactius possibles!