L’alumnat de 2n de batxillerat de l’institut realitza una visita cultural a Barcelona a les portes de Nadal

El divendres 16 de desembre de 2022, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va realitzar una sortida cultural a Barcelona a les portes de la celebració de Nadal.

Durant aquesta sortida, els estudiants van visitar el Museu Picasso del carrer Montcada, l’església de Santa Maria del Mar, al temps que van realitzar una ruta pels escenaris de la guerra de Successió a la ciutat que va comprendre el Fossar de les Moreres, el centre cultural del Born així com també el Pla de Palau.

Després d’aquestes activitats artístiques, històriques i culturals, el grup es va desplaçar al restaurant FrescCo del Maremàgnum on va fer un dinar de germanor nadalenca abans de fer un tomb pels molts comerços de la zona.

A la tarda va arribar el torn de visitar la Fira de Santa Llúcia i de cloure la jornada a la plaça de Sant Jaume amb una cantada de nadales davant de l’arbre i del pessebre projectat a la façana de l’ajuntament del Cap i Casal. Tot plegat, una sortida cultural molt profitosa que, a l’igual que Barcelona en aquestes dates, va estar tenyida de Nadal.

Si voleu reviure alguns dels millors moments de l’excursió, no dubteu en visitar la següent galeria d’imatges.