L’alumnat de 2n de batxillerat clou el trimestre amb una sortida cultural i lúdica a una Barcelona tenyida de Nadal

El dimarts 18 de desembre de 2018, l’alumnat de 2n de batxillerat va cloure en certa forma el trimestre amb una sortida cultural i lúdica a Barcelona acompanyat pels professors Vicent Rambla i Ramon Usall, i per la professora Teresa Capdevila.

La sortida, farcida d’activitats, va iniciar-se amb una sessió de patinatge sobre gel a la pista del FC Barcelona, on els i les alumnes van poder demostrar les seves habilitats amb els patins de gel. Posteriorment, el grup va desplaçar-se cap al centre de Barcelona per visitar la col·lecció permanent del Museu Picasso així com també l’exposició temporal “Picasso descobreix París”.

Després de contemplar algunes de les obres mestres d’un dels pares del cubisme, va arribar l’hora de dinar, un àpat que alumnes i professors van compartir en germanor al buffet lliure del restaurant FrescCo, al carrer del Carme, a tocar de la Rambla barcelonina. Acabat el dinar, i després d’una passejada obligada per la Rambla, el grup va visitar la Fira de Santa Llúcia, el tradicional mercat nadalenc que s’estèn per la plaça de la Catedral de la Ciutat Comtal.

Finalment, l’intensa jornada va cloure amb la visita al Palau Blaugrana, per assistir al partit de l’Eurolliga de bàsquet entre el Barça i l’Olympiakòs grec. Tot i la derrota blaugrana, els i les alumnes van gaudir de valent i van endur-se com a premi dos parells de botes signades pel jugador targarí del Barça, Pierre Oriola.

Si voleu reviure aquesta completa sortida, podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.