L’alumnat de 1r de batxillerat del centre s’apropa a l’Economia social i solidària de la mà de Ponent Coopera

El dia 28 de maig de 2019 els alumnes de 1r de batxillerat de l’optativa d’Economia van participar en una conferència/taller sobre un nou model d’Economia amb la intenció d’apropar-los una mica més a aquesta realitat.

En aquesta única sessió es va introduir el concepte d’Economia social i solidària amb l’objectiu de saber què és i quins valors i principis la defineixen. Per fer-ho, calia analitzar el context econòmic global i emmarcar l’economia social i solidària en aquest. Aterrant-ho amb les iniciatives econòmiques transformadores que estan presents en la nostra societat.

Tot això es vaa enllaçar amb l’emprenedoria col·lectiva i el cooperativisme. L’objectiu està enfocat a motivar l’emprenedoria col·lectiva entre l’alumnat. Presentant el model cooperatiu en les seves diferents tipologies i sota la perspectiva de possibles emprenedores cooperativistes però també com a consumidors conscients.

Els alumnes van estar molt interessats i van gaudir moltíssim de tota la sessió. És d’agrair la col·laboració de Ponent Coopera que en tot moment ha estat a disposició del centre per qualsevol qüestió.