L’alumnat de 1r de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú acomiada el curs amb un viatge a Euskadi

Entre el 17 i el 20 de juny de 2022. un grup d’alumnes de 1r de batxillerat va viatjar a Euskadi per acomiadar el curs i descobrir les principals ciutats d’aquest territori, així com també les seves platges, i paratges naturals.

Acompanyat pels professors Ana Alvarez, Hèctor Miarnau i Daniel Negrillo, el grup va recórrer els carrers de Donosti, de Bilbao i de Pamplona; va rebre la primera lliçó de Surf a la platja de Zurriola; va descobrir els secrets de la història del nostre planeta que guarden les formacions geològiques de Zumaia, els Flysch; va aprendre sobre art contemporani al museu Guggenheim i va gaudir de la visita a l’estadi de San Mamés.

Museu Guggenheim, a Bilbao.

Per tal de reviure aquesta sortida pel País Basc, podeu visitar la següent galeria fotogràfica.