L’alumnat de 1r de batxillerat de l’assignatura d’Empresa participa en un seminari d’orientació per competències organitzat per l’Oficina Jove de les Garrigues

Els alumnes de 1r de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú que cursen la matèria de modalitat d’Empresa han realitzat, durant cinc sessions, un taller-seminari sobre innovació en gestió d’ocupació, impartit per l’Oficina Jove de les Garrigues.

Els objectius del taller eren diversos: treballar les competències laborals i transversals, estar al corrent de les xarxes laborals i ser-ne part activa, fer una presentació personal, ser part activa en les dinàmiques grupals, fins conèixer els diferents tipus i preguntes que es poden plantejar en una entrevista de feina, així com conèixer els cercadors de recerca de feina on-line ( facebook, linkedin, feinaactiva, IMO…).

L’experiència ha estat molt enriquidora, engrescadora i interessant per la qual cosa esperem que es pugui repetir en els cursos acadèmics a venir.