L’alumna Maria Miquel, guardonada amb el primer premi Sambori en la categoria de primer cicle de l’ESO en l’àmbit dels Països Catalans

El dilluns 21 de juny de 2021, la seu nacional d’Òmnium Cultural, a Barcelona, va ser l’escenari on l’entitat organitzadora del Premi Sambori va lliurar a l’alumna Maria Miquel i Argerich, de 1r d’ESO A, el primer guardó nacional en la categoria de primer cicle de l’ESO del premi Sambori, organitzat per Òmnium i que abasta tots els territoris dels Països Catalans.

L’alumna Maria Miquel, autora del relat “A simetria”, va estar acompanyada de la seva família però també la de directora de l’institut, Núria Sabaté; del seu professor de català, Francesc Gualdo; i del coordinador d’Òmnium a la comarca de les Garrigues, Emili Farré; tal i com es pot veure en la fotografia que encapçala aquest article.

Després d’haver guanyat el primer premi en l’àmbit territorial de Ponent, la Maria Miquel ha aconseguit el primer guardó en l’àmbit nacional del concurs. Una fita més que remarcable per la qual des de l’Institut Josep Vallverdú la volem felicitar amb totes les nostres forces.

Enhorabona i a continuar escrivint, Maria!