L’alumna Clàudia Caselles, de la promoció 2022 de batxillerat a l’institut, guardonada en el marc dels Premis UB a treballs de recerca

El dijous 7 de juliol de 2022, el paranimf de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona va acollir l’acte de lliurament dels Premis UB-Santander als millors treballs de recerca de batxillerat.

En el marc d’aquest premis, convocats per la Universitat de Barcelona amb propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge i la recerca, va resultar premiada l’alumna de 2n de batxillerat del nostre centre, Clàudia Caselles, pel seu treball “L’empaquetament d’esferes. De la teoria matemàtica a l’aplicació pràctica”.

Aquesta recerca, tutorada pel professor Ramon Roca, va obtenir el primer premi en la modalitat de Matemàtiques i Informàtica, dotat amb 1.000€ (700€ en metàl·lic i 300€ a compte de la matrícula del curs vinent) i un diploma acreditatiu.

No cal dir que des de l’Institut Josep Vallverdú volem fer arribar la nostra més entusiasta felicitació a la Clàudia Caselles, que afegeix aquest més que merescut premi a la distinció PAU que va obtenir a la selectivitat. Enhorabona, Clàudia!