La preinscripció per cursar Batxillerat a l’Institut Josep Vallverdú es realitzarà entre el 27 de maig i el 3 de juny de 2020

Després de tancar de manera molt exitosa la preinscripció a l’ESO malgrat les díficils circumstàncies en les que aquest procés va realitzar-se, el dimecres 27 de maig s’obre la preinscripció per l’alumnat que, durant el següent curs acadèmic, vol estudiar Batxillerat a l’Institut Josep Vallverdú.

El període per preinscriure’s al Batxillerat s’allargarà fins el dimcres 3 de juny de 2020.

Per l’alumnat que està cursant 4t d’ESO al nostre centre, en considerar que hi ha continuïtat educativa al mateix institut, no caldrà realitzar la preinscripció des del web habilitat a tal efecte pel Departament d’Educació sinó que n’hi haurà prou amb enviar un correu electrònic (tal i com s’especificava en la carta enviada a les famílies) als respectius tutors i tutores perquè procedeixin a la reserva de plaça.

El tutor i les tutores dels grups-classe de 4t d’ESO d’enguany són: Ramon Usall (4t A), Maite Granell (4t B), Irene Calvera (4t C) i Noemí Jumbert (4t D).

Per l’alumnat de nova incorporació, la preinscripció es fara de manera telemàtica des d’aquest enllaç. En cas que no es pugui fer a través d’internet, es pot sol·licitar una cita prèvia per fer la preinscripció de manera presencial trucant al telèfon 973142700 entre 9h i 14h.

Us esperem el curs vinent a l’Institut Josep Vallverdú!