La preinscripció als cicles formatius de grau mitjà de l’institut estarà oberta entre el 2 i el 8 de juny de 2020

Després de la preinscripció a l’ESO i al Batxillerat, el dimarts 2 de juny de 2020 s’ha iniciat el procés de preinscripció als Cicles Formatius de Grau Mitjà que s’allargarà fins el dilluns 8 de juny.

A diferència del que succeeix amb l’alumnat de 4t d’ESO que vol estudiar Batxillerat al centre, que en té prou amb una confirmació de plaça a través dels tutors i tutores, en aquest cas cal que tots els alumnes que es vulguin preinscriure en algun dels cicles del nostre centre, siguin on no estudiants de la casa en aquest moment, segueixin el procediment de preinscripció.

La preinscripció telemàtica es pot fer des d’aquest enllaç. En cas que algú vulgui fer-la presencial, pot sol·licitar cita prèvia trucant al telèfon de secretaria de l’institut, el 973 14 27 00 entre 9 i 14h.

Si voleu descobrir l’oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà del nostre centre (Gestió Administrativa, Instal·lacions electròniques i Olis i vins), no dubteu a vistar aquesta pàgina web on hi trobareu tots els detalls d’aquests estudis.

La Formació Professional de l’Institut Josep Vallverdú us espera!