La jornada informativa virtual sobre els estudis postobligatoris a l’Institut Josep Vallverdú aplega una seixantena de famílies

El dimarts 26 de maig de 2020, tot just abans de l’obertura de la preinscripció al batxillerat (el 27 de maig) i als cicles formatius (el 2 de juny), l’Institut Josep Vallverdú va organitzar una jornada informativa virtual per tal de presentar els estudis postobligatoris que es poden cursar al nostre centre.

La sessió, conduïda pel professor Xesco Guasch, cap d’estudis adjunt de l’institut, va aplegar una seixantena de famílies tant d’alumnes que cursen actualment 4t d’ESO al Josep Vallverdú com d’aquells que ho fan al Col·legi Mare de Déu de Montserrat de les Borges Blanques.

Durant la xerrada, es van explicar amb detall els continguts dels diversos estudis tant de batxillerat com de cicles formatius, una informació que es pot recuperar consultant aquesta presentació que el professor Guasch va utilitzar com a supor durant la seva exposició.

No cal dir que les portes de l’institut estan obertes per a tots aquells alumnes interessats en cursar-hi el batxillerat o bé algun dels cicles formatius que s’hi ofereixen. Us hi esperem!