La Festa de Comiat de batxillerat i cicles formatius de 2023 omple el pavelló de l’Oli de les Borges Blanques

El divendres 26 de maig de 2023, el pavelló de l’Oli de les Borges Blanques es va omplir per acomiadar les promocions de Batxillerat i de Cicles Formatius de 2023.

En un acte organitzat per l’Associació de Famílies d’Alumnes i per la coordinació pedagògica del centre, que va ser retransmès en directe per LesBorges TV, la 42a generació que es gradua a l’Institut Josep Vallverdú va recollir  les orles que recorden el seu pas per l’institut i va protagonitzar una vetllada plena d’emocions que va comptar amb els parlaments de les autoritats pertinents i dels mateixos alumnes així com també amb diverses actuacions musicals.

Entre d’altres moments emotius, es va poder veure el següent vídeo que recull el pas d’aquesta generació per l’institut.

Durant aquesta Festa de Comiat es van lliurar els Premis Àngel Giné als millors treballs de recerca, uns guardons que enguany arribaven a la 21a edició, així com també les Beques Carlos Chesa a l’excel·lència acadèmica, que van arribar, al seu torn, a l’11a edició.

Per tal de reviure aquesta festa, no dubteu a visitar aquesta completíssima galeria fotogràfica.