La comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú, de dol per la mort de l’exalumne David Serra

La notícia de la mort de l’exalumne de l’Institut Josep Vallverdú, David Serra i Subirats, succeïda la matinada del diumenge 1 de maig de 2022, ha colpit amb duresa la comunitat educativa del centre, de dol per aquesta sentida pèrdua.

Fill d’Arbeca i de només vint anys d’edat, el David Serra va estudiar a l’Institut Josep Vallverdú entre els cursos acadèmics 2014-15 i 2018-19.

En nom de tota la comunitat educativa, volem fer arribar el nostre més sentit pèsam a tota la seva família i els seus amics, molt especialment als seus pares, Miquel i Lluïsa, i als seus germans, Eduard i Elisenda, també, com en David, exalumnes d’aquesta casa on van deixar una gran petjada humana.

Deixeu que, en record del David, fem nostres els versos del poeta Miquel Martí i Pol en la seva “Lletra a Dolors”:

Em costa imaginar-te
absent per sempre,