La classe de 3r d’ESO D, confinada des de dilluns 30 de novembre fins passat el pont de la Puríssima

Tot i la millora en les dades de la pandèmia, a l’Institut Josep Vallverdú segueix el degoteig de casos positius entre l’alumnat del centre que ha forçat al confinament de l’onzena classe des de l’inici de l’actual curs acadèmic.

En aquest cas, es tracta de la classe de 3r d’ESO D que, arran d’un positiu entre els seus alumnes, haurà de seguir de manera telemàtica les sessions docents des del dilluns 30 de novembre de 2020 fins al pont de la Puríssima.

Tal i com ha succeït amb la resta de classes confinades, l’alumnat de 3r D seguirà l’horari habitual però amb sessions d’una durada una mica més curta, d’entre 30 i 45 minuts.

Cal que l’alumnat estigui atent al correu electrònic ja que se li facilitarà els enllaços pertinents a les sessions docents així com la informació sobre la realització de la prova PCR.

Cal destacar que el confinament de 3r D coincidirà amb el retorn a les aules de 3r C, que des d’aquest dilluns 30 de novembre reprendrà amb normalitat les sessions presencials.