La classe de 3r d’ESO C, confinada a partir del 24 de novembre, es converteix en el desè grup confinat a l’institut des de l’inici del curs

L’aparició de dos nous casos positius de Covid-19 a la classe de 3r d’ESO C de l’Institut Josep Vallverdú ha forçat a decretar el confinament domiciliari dels seus alumnes a partir del dimarts 24 de novembre de 2020.

Aquest confinament, que coincidirà amb el retorn a les aules de l’alumnat de 3r d’ESO A, es converteix en el desè d’un grup classe del nostre institut des de l’inici de l’actual curs acadèmic, marcat per la pandèmia del coronavirus.

Tal i com ha succeït en els confinaments anteriors, l’alumnat de 3r d’ESO C seguirà el mateix horari de classes però de forma telemàtica i amb una durada una mica més breu de les sessions per tal d’evitar l’excessiva exposició a les pantalles.

Cal que l’alumnat i les famílies de 3r C estiguin especialment atents al correu electrònic i al mòbil ja que rebran les pertinents informacions sobre la realització de la prova PCR i sobre el funcionament de la docència telemàtica durant la durada del seu confinament.