Fins el 9 de novembre de 2021 es poden presentar candidatures pel procés de renovació del Consell Escolar de l’Institut Josep Vallverdú

D’acord amb la normativa que regeix el funcionament dels Consells Escolars de Catalunya, durant aquest mes de novembre de 2021, es procedirà a renovar parcialment el Consell Escolar de l’Institut Josep Vallverdú. Els i les membres d’aquest consell són escollits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos dos cursos acadèmics.

En concret, el nostre centre ha d’escollir els següents integrants: 4 representants del professorat, 2 representant de les mares i dels pares, 4 representants de l’alumnat i,
1 representant del personal d’administració i serveis (PAS).

El procés d’elecció d’aquests nous integrants comença el 2 de novembre, amb l’inici del procés electoral i de presentació de candidatures.

Aquestes candidatures es poden presentar fins el 9 de novembre al despatx de direcció del centre seguint aquest model de document de presentació de candidatures.

Si voleu conèixer tots els detalls del procés electoral de renovació del Consell Escolar del centre, podeu visitar aquest enllaç amb tota la informació i documentació relativa a aquest procés.