Els i les alumnes del cicle formatiu de Gestió Administrativa visiten la Borsa de Barcelona

El dilluns 13 de maig de 2019, els i les alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa van realitzar una sortida a Barcelona per tal de visitar la borsa i conèixer-ne el seu funcionament. El grup estava format per una quinzena d’alumnes de primer i segon curs de cicle administratiu que van estar acompanyats per dues estudiants de la matèria optativa “Procés comptatble” de 4t d’ESO i per les professores Carme Montserrat i Maria Sallés.

L’objectiu principal de la sortida era comprovar in situ el mecanisme de funcionament de la Borsa de Barcelona, un procediment que els i les alumnes van descobrir de primera mà gràcies a la detallada explicació que els responsables de la visita els van fer.

Més enllà de l’activitat principal de la sortida, el grup va aprofitar l’estada a Barcelona per passejar pels carrers de la Ciutat Comtal així com també per visitar el centre comercial de La Maquinista. Tot plegat, un dia molt complet que va fer gaudir de valent a l’alumnat que va participar-hi.