Els i les alumnes de 2n d’ESO de l’institut realitzen una sortida per la Via Verda de la vall de Zafán, a la Terra Alta

Un curs més, i com ve sent ja tradició al nostre centre, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar la sortida en BTT per un tram de Via Verda que transcorre per la Vall de Zafan.

El trajecte d’uns 25 km de durada, amb sortida a Horta de Sant Joan va concloure a l’antiga estació de ferrocarril de Benifallet, actualment restaurada com a alberg i restaurant.

Els i les alumnes van tenir l’oportunitat de gaudir d’un dia a la natura i descobrir els paisatges de la Terra Alta. Tot i la sequera que afecta a tot Catalunya ens vam poder banyar al riu Canaleta i fer un merescut descans a l’antic balneari de La Fontcalda.

Aquesta activitat té com a objectiu gaudir de l’activitat física en un entorn natural i descobrir el nostre territori.

En la següent galeria d’imatges podeu trobar un recull de fotografies de la sortida.