Els alumnes de l’Aula Oberta posen a la venda les hortalisses conreades al seu hort ecològic

El dimecres 19 de febrer de 2020, el hall d’accés a l’Institut Josep Vallverdú es va convertir en un improvisat mercat on els alumnes de l’Aula Oberta del centre van posar a la venda les diferents hortalisses que han conreat al seu hort.

Aquest hort ecològic, coordinat per la tutora de l’aula, Imma Purroy, ha donat els seus primers fruits que van ser comercialitzats entre la comunitat educativa de l’institut, que va acollir de manera entusiasta aquests productes de quilòmetre zero i cultivats sense utilitzar cap mena de producte químic.

La venda va ser tot un èxit i els alumnes pràcticament van esgotar totes les existències.