Els alumnes de 2n de Batxillerat visiten el Saló de l’Ensenyament i el MNAC durant una sortida cultural i educativa a Barcelona

El divendres 15 de març de 2024, l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat pels estudiants nord-americans de la Flint Hill School que eren d’intercanvi a les Garrigues, va realitzar una sortida cultural i educativa a Barcelona amb l’objectiu de visitar el Saló de l’Ensenyament aixó com també diversos indrets d’interès cultural de la zona de Montjuïc.

La sortida va començar amb una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya, on els alumnes garriguencs i nord-americans van poder descobrir les joies de l’art català que s’hi apleguen. A continuació, el grup va visitar les restituïdes Quatre Columnes de Puig i Cadafalch, així com també el reconstruït Pavelló Alemany de l’Exposició Universal de Barcelona de 1929, obra de l’arquitecte Mies van der Rohe.

Després de dinar vora l’antiga plaça de braus de les Arenes, els alumnes de l’Institut Josep Vallverdú van poder visitar el Saló de l’Ensenyament, seguint amb les activitats d’orientació acadèmica que el nostre centre organitza per ajudar-los a decidir amb criteri el seu futur acadèmic. Mentre els alumnes catalans eren al Saló, els seus homòlegs nord-americans van visitar al seu torn el Poble Espanyol, completant així una visita cultural a Barcelona d’allò més reeixida.

Si voleu reviure alguns dels moments d’aquesta sortida, no dubteu en visitar la següent galeria fotogràfica.