Els alumnes de 2n de batxillerat que cursen Funcionament de l’empresa participen a la fase territorial de Ponent de l’Olimpíada d’Economia

El 21 de març de 2024, els d’alumnes de 2n de batxillerat que cursen la matèria de Funcionament de l’empresa i disseny de models de negoci Roger Beà, Ariadna Cortecans, Sílvia Mongay, Gerard Rodríguez, Aina Torradeflot i Gonçal Vallverdú , acompanyats per la professora Gemma Farré, van participar a la fase territorial de la XV edició de l’Olimpíada d’Economia que es va realitzar a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

Els participants van haver de fer front a un examen estructurat en 3 parts: preguntes curtes de caràcter teòric, resolució de problemes numèrics i comentari d’un text referent a l’àmbit de l’economia i l’empresa. Per a la realització de la prova van disposar d’1 hora i 30 minuts.

Més enllà de la UdL, la prova també es va realitzar a la Universitat Rovira i Virgili, a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Universitat Pompeu Fabra, a la Universitat de Barcelona i a la Universitat de Girona.

En acabar la prova, una fotografia de tots els participants va deixar testimoni gràfic de l’acte i es va procedir a un berenar. Tot plegat, una experiència molt profitosa per l’alumnat que es va mostrar molt content d’haver-hi pogut participar.