El timbre musical de l’institut es renova amb nous ritmes que van des del jazz o la música clàssica fins a ritmes enèrgics de videojocs

A mig febrer, poc més d’un mes després de la represa de l’activitat acadèmica després de l’aturada nadalenca, el timbre musical de l’institut, que avisa del final i de l’inici de les classes, ha decidit renovar-se i introduir noves peces musicals que van des del jazz o  la música clàssica, fins al pop o el rock català passant per una original i enèrgica selecció de cançons que es poden escoltar en els videojocs més populars del nostre temps.

La llista detallada de les cançons que podrem escoltar a partir d’ara és la següent:

Els dilluns, un recull de jazz: 1- Pegy Lee – Fever, 2- Miles Davis – Blue in green, 3- Miles davis – Milestones, 4- Ray Charles – Georgia on my mind, 5- Ray Charles – hallelujah i love her so, 6-Ray Charles i Connie Francis-I got a woman, 7- Billie Holliday – Autum in New York, i 8- Louis Armstrong – Sant Louis Blues.

Els dimarts, una selecció de música clàssica: 1- Glinka – Overture de Ruslan and Ludmilaç, 2-Debussy-clar de lluna, 3-Purcell-Ode for bithday Queen Mary, 4-Cortazar-Bethoven silence, 5-Vivaldi-Concert per dues flautes, II-Allegro molto, 6-Beethoven- 8a Sonata per piano Pathétique,  7-Beethoven-Himne alegria, i 8-Purcell-Sonata per trompeta i cordes.

Els dimecres, pop-rock variat: 1-The Cranberries-Dreams, 2-La Raíz-Rueda la Corona, 3-Aitana-Vas A Quedarte, 4-Vegedream-Ramenez la Coupe a la Maison, 5-Imagine Dragons-Natural, 6-Ariana Grande-Side To Side, 7-Ava Max-Sweet but Psycho i 8- Queen- A kind of magic.

El dijous, una enèrgica selecció de temes de videojocs: 1-Ryo Kunihiko-Tower_of_Eternity, 2-Koli Kondo-Zelda_Main_Theme, 3-Konomi Suzuki-ThisGame, 4-KHR-TsunaAwaknes, 5-Imagine Dragons-Warriors, 6-Takanashi Yasuharu-Fairy_Tail, 7-Jeremy Soule-Dragonborn, i 8-Eminem-Till_I_Collapse.

Els divendres, pop-rock en català: 1-Buhos-Transmets Energia, 3-Els Catarres-Tintin, 4-Txarango-Esperança, 5-Itaca Band-Com si no hi hagus demà, 6-Doctor Prats-Tu fas, 7-Zoo-Vull, i 8-Koers-Salada i Tropical.

Si voleu tenir-ne la llista, la trobareu en el següent document.