El timbre musical de l’institut celebra l’arribada de les festes amb una programació especial nadalenca

A partir del dilluns 17 de desembre de 2018, el timbre musical de l’Institut Josep Vallverdú modificarà els sons que l’han caracteritzat des de l’inici de l’actual curs acadèmic per adaptar la seva programació a les festes nadalenques.

Així, doncs, al llarg de la setmana que es clourà el divendres 21 de desembre amb la celebració de la Festa de Nadal a l’institut, l’inici i la fi de les classes al nostre centre seran anunciats per músiques molt adequades a aquestes dates.

Entre d’altres, l’alumnat i el professorat podran escoltar una gran varietat de Nadales entre les quals n’hi haurà de tradicionals catalanes, de contemporànies, de quechuas, d’europees, de nordamericanes així com també de versions jazz, instrumentals i clàssiques, amb les veus de cors però també d’artistes de reconeguts prestigi com Armstrong, Carey, Bublee, Haendel, Boney M, Queen, Pentatonix, Kings Singer’s, entre molts d’altres.

De ben segur que aquesta ambientació musical contribuirà a que l’esperit nadalenc s’estengui per les aules de l’institut. Si voleu veure el cartell amb la programació musical nadalenca podeu veure’l aquí.