El teatre l’Amistat de Mollerussa acull el lliurament dels premis Protagonista Jove amb la participació d’alumnat del nostre institut

El dimarts 14 de juny de 2022, el Teatre l’Amistat de Mollerussa va acollir l’acte de lliurament de la 26ª edició dels Premis Literaris Protagonista Jove que, com cada any, organitza el Consell del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya (CLIJCAT).

Des de la Biblioteca Raül Torrent, la de l’Institut Josep Vallverdú, animem que els nostres alumnes participin d’aquesta activitat, per tal de promocionar entre ells l’hàbit lector.

Els alumnes llegeixen 3 obres per categoria i les valoren, esdevenen així, el “jurat” juntament amb la resta de centres participants de Catalunya. Aquest any més de 7500 joves d’arreu, han escollit les obres guanyadores; “Nascuts per ser breus” d’en Toni Mata en la categoria de 15 a 16 anys i “El famosíssim catàleg de Walter and Dawn” d’en Davide Morosinotto, per a la de 13 a 14 anys.

Una representació del nostre centre va tenir el plaer aquest any d’entregar el guardó de la màxima categoria.

Per tal de veure com va anar la gala de lliurament de premis podeu visitar la següent galeria fotogràfica.