El Servei Educatiu de les Garrigues proposa diferents activitats per celebrar Sant Jordi a l’alumnat de la comarca

La Diada de Sant Jordi, una de les celebracions socials i culturals més importants del país, ens arriba en ple confinament i amb les escoles i els instituts tancats arran de la pandèmia de la Covid-19.

Per tal que els alumnes de la comarca, malgrat la situació difícil, puguin celebrar aquesta Diada tan nostrada, el Servei Educatiu de les Garrigues ha fet arribar als diferents centres de la comarca una sèrie de propostes educatives que podeu trobar en aquest enllaç.

Des de l’Institut Josep Vallverdú, doncs, ens afegim a aquesta iniciativa i us proposem fer-hi un cop d’ull i intentar dur a terme algunes de les iniciatives que s’hi formulen.

Així mateix, des de l’institut, també us convidem a festejar Sant Jordi malgrat el confinament que vivim i a fer arribar llibres i roses (ni que siguin virtuals o casolanes) a les persones que estimeu.