El primer positiu per Covid-19 entre la comunitat educativa de l’INS Josep Vallverdú força el confinament d’una classe de 2n de batxillerat

Després de dues setmanes sense cap cas de Covid-19, el dissabte 26 de setembre de 2020 la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú ha rebut la notícia del primer positiu des de l’inici de curs.

Aquesta circumstància ha forçat a l’aplicació del protocol de gestió de casos positius per Covid-19 en l’àmbit educatiu que ha provocat el confinament de la classe de 2n de batxillerat humanístic i social, i de la seva tutora, durant 10 dies a partir del mateix dissabte 26 de setembre en què s’ha conegut el resultat

Aquest protocol implica que l’alumnat afectat seguirà el curs a distància seguint el mateix horari que tenia establert presencialment però amb una petita reducció de la durada de les classes (que seran d’un màxim de 45 minuts) per tal d’evitar una excessiva exposició a les pantalles d’ordinador.

També cal tenir present que aquesta alumnat serà citat properament a l’institut per tal de sotmetre’l a una prova PCR.

És especialment important que l’estudiantat afectat per aquest confinament pari atenció al seu correu electrònic, on li serà comunicada tota la informació al respecte.

La resta d’alumnat del centre ha de tenir present que aquest serà el protocol a seguir en cas de detectar-se nous positius entre la nostra comunitat educativa: 10 dies de confinament domiciliari, seguiment de les classes de manera virtual i convocatòria per passar una prova PCR al centre quan determinin els departaments de Salut i Educació.