El departament d’anglès de l’institut lliura els premis “The Big Challenge” a l’alumnat de l’ESO participant en aquest concurs lingüístic

El divendres 7 de juny de 2019 la sala d’actes de l’Institut Josep Vallverdú va acollir una festa, organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres, que va servir per cloure el curs i per lliurar a l’alumnat participant al concurs “The Big Challenge” els diferents premis obtinguts i els diplomes acreditatius de la participació en aquesta popular prova escolar que té com a objectiu fomentar la pràctica de l’anglès.

La vetllada va constar d’un acte protocolari amb el preceptiu lliurament de premis i diplomes per part de les professores d’anglès del centre als alumnes de l’ESO i es va tancar amb un esmorzar popular que va aplegar als alumnes dels diferents cursos de l’institut que havien participat en aquesta prova.

Si voleu veure totes les imatges d’aquesta festa, no dubteu a visitar la següent galeria fotogràfica.