El Banc dels Aliments presenta la seva activitat solidària a l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut

El dijous 15 novembre de 2018, un grup de voluntaris del Banc dels Aliments de Lleida va venir a l’Institut Josep Vallverdú per tal de realitzar una sèrie de xerrades informatives destinades a l’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre.

La finalitat d’aquestes xerrades consistia en explicar la naturalesa i els objectius del Banc dels Aliments, així com també divulgar la lluita contra la pobresa i el malbaratament d’aliments, un combat que el Banc lliura  redistribuint entre les entitats socials d’ajuda a la gent necessitada els aliments que els arriben fruit de les seves diferents campanyes.

Els voluntaris del Banc dels Aliments també van convidar a l’alumnat a participar a la campanya “El gran recapte” que es prepara pel cap de setmana del 30 de novembre i l’1 de desembre. No cal ni dir que tota la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú hi està cridada a col·laborar!