El 100% de l’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú supera la Prova d’Accés a la Universitat (PAU) de 2023

Després de realitzar els exàmens de la Prova d’Accés a la Universitat (PAU) entre els dies 6 i 8 de juny de 2023, amb el final del curs acadèmic l’alumnat que havia realitzat la prova va rebre les qualificacions de la mateixa.

En aquest sentit, convé ressenyar que els 37 alumnes de l’Institut Josep Vallverdú que van realitzar enguany la Prova d’Accés a la Universitat l’han superada, situant en el 100% el percentatge d’alumnes aprovats a la Selectivitat d’enguany.

Una dada de la qual l’institut es congratula i que mereix una felicitació dedicada a tot l’alumnat que ha superat aquesta prova. Esperem que l’any acadèmic vinent, aquests estudiants puguin cursar els estudis universitaris desitjats.

En nom de l’Institut Josep Vallverdú, enhorabona i molta sort!