Dues alumnes de l’Institut Josep Vallverdú recullen els seus guardons en el premi literari Sambori organitzat per Òmnium Cultural

El passat divendres 21 de maig de 2021, a les 19 de la tarda, els jardins del Convent de Santa Clara de Lleida van acollir l’acte de lliurament dels guardons del premi Sambori, organitzat per Òminum Cultura, a la demarcació de Ponent.

A l’acte hi estaven convocats tots els guanyadors amb les seves respectives famílies i un representant del centre educatiu des del qual participaven.

La vetllada es va amenitzar amb la interpretació musical del grup Guerrilla Folk, i unes paraules de felicitació a tots els participants per part del representant del jurat.

L’alumna de l’Institut Josep Vallverdú Maria Miquel Argelich, de 1r ESO, va aconseguir el 3r premi i l’Anna Capdevila Piñol, de 4t ESO, va obtenir un accèssit. Ambdues, per tant, van participar activament a la cerimònia i des de l’institut els fem arribar una efusiva felicitació. Enhorabona, noies!