Dues alumnes de 2n d’ESO de l’institut, premiades en la fase territorial dels Jocs Florals

Les alumnes Griselda Morlans, de 2n ESO A, i Aina Gelonch, de 2n ESO C, han guanyat el primer premi de la seva categoria en prosa i poesia respectivament del certamen literari Jocs Florals escolars en la fase territorial. Griselda Morlans ha obtingut el premi amb “El preu dels somnis” una narració de ciència-ficció on la protagonista inventa una màquina del temps; Aina Gelonch va obtenir el guardó amb el poema “L’oliver”, un homenatge a l’arbre emblemàtic de la nostra comarca.

L’acte de lliurament de premis, organitzat pel Departament d’Educació va tenir lloc el passat 18 de maig a la Sala Alfred Perenya de Lleida.

Totes dues alumnes van estar seleccionades, en primer lloc, a la fase comarcal per passar seguidament a la fase territorial on han competit amb alumnat procedent de la resta de comarques lleidatanes. Ara, passen a la fase nacional. Esperem que hi tinguin molta sort!