Dos nous confinaments (4t A d’ESO i 1r del CFGS de Vitivinicultura) eleven fins a 11 les classes confinades al Vallverdú

La confirmació, per part del Servei d’Epidemiologia, del confinament preventiu de les classes de 4t A d’ESO i de 1r del CFGS de Vitivinicultura degut a dos nous casos positius per Covid-19 han elevat fins a 11 les classes que estan actualment confinades a l’Institut Josep Vallverdú.

La tercera onada del coronavirus està tenint un elevat impacte sobre l’activitat docent fins al punt d’arribar a la xifra d’11 classes confinades de manera simultània al nostre centre.

Amb aquests dos nous grups, ja són 22 les classes que s’han hagut de confinar des de l’inici de l’actual curs acadèmic, molt afectat per la pandèmia.

Per tal de consultar la data prevista de retorn a les aules dels grups confinats, podeu visitar el següent enllaç.

Així mateix, recordem que aquests grups seguiran de manera telemàtica (a través del Classroom) el mateix horari que seguien presencialment i que, oportunament, se’ls notificarà la data en que els ha de ser realitzada la prova PCR.